سوئیچ هوشمند صنعتی قابلیت همکاری و یکپارچگی شبکه را سریعتر از همیشه به دست می آورد.
نوشته شده توسط : شاهان اتومیشن

Moxa سری SDS-3016 را به خانواده محصولات Smart Switches برنده جایزه Red Dot اضافه می کند
تاریخ انتشار: پنجشنبه 17-06-2021
سوئیچ هوشمند صنعتی قابلیت همکاری و یکپارچگی شبکه را سریعتر از همیشه به دست می آورد.


سوئیچ هوشمند سری SDS-3016
تایپه ، تایوان ، 16 ژوئن 2021-موکسا سری SDS-3016 را به خانواده محصولات برنده جایزه Red Dot اضافه کرده است. افزودنی جدید شامل افزونه گیگابیت ، هشت پورت اضافی و پروفایل با قابلیت پیکربندی آسان اتوماسیون صنعتی (IA) است که به مهندسان اتوماسیون اجازه می دهد حجم فزاینده ای از داده ها را در صنعت تولید هوشمند به سرعت پردازش کنند. Moxa همیشه تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که کاربران می توانند بلافاصله به قابلیت همکاری و یکپارچگی شبکه برسند.

مهندسان اتوماسیون به طور فزاینده ای بر سلامت شبکه های خود تأکید بیشتری می کنند تا اطمینان حاصل شود که آنها می توانند عملیات کارخانه قابل اطمینان را حفظ کنند. این امر اغلب با نظارت بر داده ها و وضعیت شبکه از SCADA/HMI به دست می آید و به مهندسان اتوماسیون اجازه می دهد تا از خرابی شبکه جلوگیری کنند.

"ما تصمیم گرفتیم سوئیچ های صنعتی سری SDS-3000 را با طراحی 3-2-1 توسعه دهیم تا ارتباطات صنعتی ساده شود. 3 پروتکل IA از پیش تنظیم شده ، 2 روش نصب و یک داشبورد 1 صفحه ای برای پیکربندی آسان وجود دارد. سری جدید SDS-3016 شامل یک سوئیچ DIP با قابلیت چرخش اضافی است که در قسمت پایینی دستگاه قرار دارد و به مهندسان اجازه می دهد بدون استفاده از مرورگر وب ، سریع تنظیمات مبتنی بر مشخصات را انجام دهند. " به

سوئیچ هوشمند به طور خاص برای مهندسان IA و سازندگان ماشین های اتوماسیون طراحی شده است. این سوئیچ فقط شامل وظایفی است که مهندسان IA و سازندگان ماشین های اتوماسیون به آن نیاز دارند و مهمتر از همه ، آنها را ملزم به داشتن مهارت های مدیریت شبکه مبتنی بر فناوری اطلاعات نمی کند. ما معتقدیم که سوئیچ هوشمند محصول ایده آل برای صنعت تولید است ، به ویژه برای ماشین سازانی که از اینترنت صنعتی اشیاء (IIoT) و صنعت 4.0 استقبال می کنند.

ویژگی های سوئیچ هوشمند سری SDS-3016:

مراکز داده قابل حمل می توانند به زودی در همه جا باشند
تونی گریسون، GM Compass Quantum for Compass Data Center، بینش شگفت انگیزی از آینده edge ارائه کرد و اینکه چگونه با افزایش داده ها به دلیل 5G و IoT، نیاز به انتقال نیرو و ذخیره سازی به محل داده ها وجود خواهد داشت. از جمع آوری می شود، بنابراین سرعت و تأخیر تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

گریسون، مردی با تجربه بزرگ و فرمانده سابق نیروی دریایی ایالات متحده USS PROVIDENCE، نگاهی اجمالی به ما داد که دنیای مرکز داده در آینده به چه چیزی شبیه خواهد بود.


· سوئیچ های اترنت هوشمند Gigabit 14+2G-port

· 3 پروتکل صنعتی شامل EtherNet/IP ، PROFINET و Modbus/TCP

· 2 روش نصب با گزینه های DIN-rail و rack-mounting

· GUI داشبورد 1 صفحه ای برای پیکربندی آسان دستگاه و گزارش های تشخیص پورت

· پیکربندی یک مرحله ای برای فعال کردن یکپارچه سازی SCADA/HMI/NMS

· از افزونگی شبکه RSTP/STP/MRP (Client) پشتیبانی می کند ، و

· اندازه جمع و جور برای جا دادن در فضاهای محدود.

Moxa ارائه دهنده پیشرو در زمینه ارتباطات پیشرفته ، محاسبات صنعتی و راه حل های زیرساختی شبکه برای امکان اتصال به اینترنت اشیاء صنعتی است. Moxa با بیش از 30 سال تجربه در صنعت ، بیش از 71 میلیون دستگاه را در سراسر جهان متصل کرده است و دارای شبکه توزیع و خدمات است که در بیش از 80 کشور به مشتریان می رسد. Moxa با توانمندسازی صنعت با شبکه های قابل اعتماد و خدمات صادقانه برای زیرساخت های ارتباطات صنعتی ، ارزش تجاری پایداری را ارائه می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: